7års olycka..

...eller är det inte så man säger när man är så smart å lyckas göra sönder en spegel =/
idag skulle jag torka elvis päls för han har badat idag.. å då är man ju så lat så man inte orkar plocka bort sakerna ordentligt å då blir det som det blev, spegeln åkte ´ner på golvet. det är ioförsig en liten spegel som vi har i badrummet men ändå..

efter att ha släppt in Elvis i sin nystädade bur fick man plocka ihop allt spegelglas å sen hämta hand dammsugaren för att få upp de små flisorna... sen börjde jag plocka iordning på mitt rum så det är fint när älsklingen kommer hem imorgon.. jag hämta dammtrasan å torkade bort allt damm å sen kom dammsugaren fram å då blev det att man dammsög hela övervåningen men det var ju ioförig ett måste å framförallt i Elvis rum för där är det spån å hö över hela golvet..
sen när man var klar med detta så började jag städa inne i badrummet, för där ska det också vara fiint för jag å älsklingen ska bada å då kan det inte se ut som en svinstia där inne. när jag städade iaf så rev ja ner typ tusen saker till och slog i mig i allting å då undrar man ju ??är det den där j*vla spegels fel eller?? hmm...??
 jaja.. de e väl så det är kanske inte vet jag men fiint blev det iaf å mor blev glad också,.

Tror ni på det där med 7års olycka???  svar kan vara kul att få =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmm...svårt! men det måste ju finnas en anledning till att just det skrocket har kommit till!! vem vet ? ;)

2008-08-03 @ 22:06:20
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0