Måndag..

Idag har jag gjort endel ändå fast jag mestadels har slappat..
Började dagen med å äta frukost å sen gick jag upp till sängen å satte mig å titta på OS och brodera samtidigt..
Sen när broderingen var klar så gick jag å spände upp den på strykbrädan så den är klar å sättas å ram.
Jag satte mig med knep å knåp tidningen i sängen å fortsatte titta på OS..
Ner å tinade en pizza å sen började jag rensa i garderoberna...
det fick bli en liten paus i klädrensningen för susanna kallur skulle springa å det ville jag titta på.. men det gick ju inge vidare för henne..
fortsatte med garderoberna och fick ihop endel kläder som jag kunde skicka vidare till kusinerna..

å nu precis så har jag sytt ett örngott med mitt broderi på..

Framsidan                    baksidan  

Imorgon är det första skoldagen efter sommarlovet.. Niklas kommer å hämtar mig ska bli skojj,.. =)

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0