Skolstarten..!?

Då har jag varit i skolan idag då å träffat massa nya människor =/  gud vad jobbigt
e ju så jävla blyg när det är nya människor som bara tittar på mig =/ men det gick ganska bra ändå faktiskt..

Alla fick samlas i en sal.. där presenterade sig alla lärare å sen blev man uppropad å fick förlja med sina 2 lärare till en annan sal. där fick vi massa papper och en bläckpenna var.. efter det fick vi presentera oss för klassen.. usch!!! =/
men det som va det jobbigaste idag var att lärarna skulle ta enskilda kort på oss å då fick man gå fram å ställa sig vid tavlan å le mot kameran med massa folk stirrande på en =S inge skojj alls...

det går en tjej till i klassen som oxå heter Emma =) hihi lite skojj faktiskt..
hon är raggare å snusar så det kanske kan bli skojj å bli kompis med henne om det går.. för hon kolla på mycket på mig så jag vet inte hur detta ska gå men det går säkert alldeles utmärkt.

Jag går nu i FPTP2B.. väldigt mycket bokstäver tycker jag.. =P

Imorgon blir det Jönköping, vi ska till Elmia Lastbilsmässan =) ska bli skojj..
ska nog gå runt med kusin vitamin (Niklas).

Kommentarer
Postat av: Syster

Nu får du ta och uppdatera här lite oftare så det är roligare att kolla in här!!!! =)

2008-08-26 @ 21:43:30
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0