16/12-17/12

Hej hej,, igår blev det väldans bra,, när jag var i skoaln gjorde jag de tre sista proven innan slutprovet,, blev godänd på de tre proven,, sen var detv slutprovet,, jag trodde när jag satt där att jag inte skulle klara det,, men det gjorde jag=)  fick 61 av 70frågor varav fem är testfrågor så egentligen fick jag 61 av 65 så fyra fel är väl inte så dåligt tycker jag inte =) hehe..  efter det fick jag springa till bussen för jag ville inte vänta på bussen som gick halv fem.. väl i stan gick jag hem till syster, tobias å Love..  Tobias fyllde 30 igår..  så nu är jag med lite på hans dag oxå =P hehe...  Grattis Tobias igen =)
Nu är det halkan som väntas härnästa,, efter det är det 12mars som väntas å uppkörningen..  Den 12 mars när jag fyller 18år ska jag troligtvis tatuera mig,  vet ej om det blir handleden eller svanken,, har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar mest mot svanken faktiskt,, för jag tycker det e riktigt fiint faktiskt =) eller så gör jag båda, om det inte blir alldeles för dyrt..

Idag var jag i skolan till klockan 12 sen tog jag bussen till thn. å istället för att jag skulle vänta på bussen till halvorstorp så tog jag mig en promenad till Ulf, å satt å  tjöta lite med han,, väldigt trevligt faktiskt.. Jenni jobbade ju ¨så då kunde jag åkam med henne sen.  Jag Jenni å Marie åkte till Buddys å bowla=)  å det gick riktigt bra faktiskt,. missade 10 käglor eller nått på första serien,fick 7strikar eller nått=) hehe , sen gick det mindre bra på de två andra serierna,, fick ioförsig två strikar i rad på den sista rutan med 3fält i=) hehe tyckte jag var lite fräckt faktiskt =)

Efter detta körde jenni oss till överby,, så då käkade vi på max å sen var det till Etage å siba huset å julhandla =)
fick köpt lite på lindex faktiskt =). farligt å gå in i klädbutiker faktiskt =) kan bli dyrt =/.
Vi träffade Emil, Malin,Klas å Angelica där oxå.. lite checkt faktiskt =)

Tycker det är väldigt roligt att umgås med Marie, känns bra att vi hittat kontakten igen faktiskt,, dog ut där ett tag å sen pratade vi lite med varandra igen,, sen dog det ut igen,, men nu så, nu umgås å pratar vi mycket =) väldigt trevligt faktiskt.
Har ju även börjat prata en hel del med Malin, å det är oxå väldigt checkt =)  så nu börjar man förhoppningsvis komma tillbaka till gänget igen =)  Pratar hur mycket som helst med Greza, å vispen börjar man prata lite med oxå =) känns riktigt bra =)

Så på nyår blir det förhoppningsvis att hela gänget träffas i Upphärad eller nått,, Hade varit förbannat skojj faktiskt,, saknar dom tiderna nått så fruktansvärt mycket faktiskt,,
Å sen i Mars när man förhoppninsvis fått körkortet blir det ju lite friare på så sätt att jag kan åka dit utan krångel=)

Greza, Vispen,Marie, Netz, Malin å Emil = underbara människor
känns riktigt bra att jag har kontakten med dom =) =)

Det var de jag ville ha sagt för idag,,
Kram På er!!


Kommentarer
Postat av: Gulligull

Va braaaaa! Haft två bra dagar ser jag! =)

2008-12-19 @ 23:27:27
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0