helgen!!

Helgen blev rätt bra ändå fast jag mådde förjävligt, ringde jag Louise å hon sa att det var fest hos Kimba i Grästorp.  Fick träffat en massa folk hemma hos Kimba(riktigt snäll å trevlig person=), kände mig hemma där på något sätt, å det brukar jag inte göra när jag träffar nytt folk så,,   blev lite väl skojj bara,  gick å la mig vid 7 på morgonen =/ så jag var rätt trött faktiskt, men det var det värt.,  träffa en tjej där som heter Jane, å hon är väldigt snäll å trevligt,, riktigt go tjej faktiskt., Så nu har man kanske skaffat sig nya vänner, å det känns oerhört bra faktiskt, helt underbara hela högen,,  Så det var ingen dåligt ide att åka dit.  Grästorps bor är bara för gooa dom =)
syster min kom ¨å hämtade mig i Grästorp vid 10tiden nångång, för vi skulle gå tipspromenad klockan 11..   Tack så mycket Syster för att du hämtade mig, det var väldigt snällt =)

Så nu till helgen ska jag vara med Marie tror jag, sen vet man aldrig ifall det blir grästorp igen =P
förhoppningsvis blir det de.

Nu ska jag iaf gå ner å laga mat, röja undan lite sen får jag sätta mig med lite skoluppgifter =/  måste detta.. får städa imorgon när jag kommer hem från skolan..

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0