Julafton

HEj hej,, dagen började (eller fortsatte kanske man ska säga) med en skinksmörgås å lite cornflakes, sen vare på med kläderna, sätta sig i bilen å åka till jätten, kyrkan, jennis lägenhet å sen hem igen..  Hemma slog jag in de sista julklapparna gjorde mig iordning för kvällen, städa elvis bur å så vare Kalle anka klockan 15:00..

När Kalle anka var slut åkte vi till Mormor å Morfar, käka julmat å satt å tjöta, var väldigt trevligt å roligt tycker jag =)
Vid klockan åtta åkte jag med Lisa, Tobias å Love hem till mig å dom andra kom en liten stund efter..

Julklappsöppning blev det å Love fick endel julklappar kan jag ju säga =P.. hehe
Jag fick en Elvis luvtröja å en Elvis väska utav Bror min,, Tackar för detta =)

Vi hade ju gjort en lottning om vem som skulle köpa till vem,, ¨å det blev väldigt bra så,, billigt å bra för alla,  förutom för mig som handlade ganska mycket till Love men det är så det är =) kunde inte låta bli.

Jag tyckte att Julafton blev väldigt lagom, tyvärr är det ju inte riktigt samma sak nu som det var för några år sen,, då tyckte man att Julen var riktigt rolig å speciell, man längtade ju riktigt till Julen, men nu är det mer en trevligt grej att få umgås med familjen,

Lite Kort:


Det är en del paket ändå =P å nästan alla till Love


Syster Jenni


å så här såg jag ut =)


JulBordet


JulTomten


Loves Pakethög


Love å det Stora Paketet=)


Bollen var lite intressant ändå =)

Hoppas ni hade en bra Julafton,,  Min Julafton var alldeles perfekt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0