Julaftons Morgon=)

Hej hej,, det blev inget med hjälpen till min farmor,, hon tyckte det blev försent,,
men det är så det är ibland,,
åkte med Jenni å Bror till överby istället,, lite checkt å åka ut med syskonen, en saknades i syskon skaran men det gick bra ändå... 
Åkte med syster hem ¨å färgade håret,, blev svart underhår å så färgade jag i luggen blond,, måste färga hela håret blond för det svarta har färgat över sig lite på resten av håret =/ syns inte jätte mycket men vet ja om det stör jag mig på det.. 
Mikael å Mackan kom hem till Jen´ni igår,, var lite checkt å få träffa dom igen faktiskt =)
sov hos jenni å på morgonen städade jag upp i hennes lägenhet,, sen kom lisa å hämta mig,, så åkte vi till överby å handla julklappar..
vi åkte hem till Lisa ¨å slog in julklapparna sen vid 8tiden packade vi in alla julklapparna i bilen,,
sen var jag jättesmart när jag skulle gå ut med en katt"säng" och klösbräda,,   när jag skulle gå ut genom dörren fick jag botten på klösbrädan i jumsken,, det tog ganska stopp kan jag ju säga å förbannat ont gjorde det oxå =/  jag låg ner en stund, förvånad å hade riktigt ont,, aj aj =/
hemma sen så tappade jag plånboken på tån =/ det var rätt skönt ( eller inte)..   slog senare i tån i nånting oxå,, gick riktigt br för mig idag =P

Familjen klädde granen å den blev lika fiin som vanligt =)  (bilder kommer senare idag)
Love var riktigt duktig på å klä granen =P lilla sööt skrutten =)
Skinka på Julvört blev det 00:15,, å gudars vad gott det var "mums"

Nu är det sov dags,,
Natti Natt å God Jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0