Hjälpsam!

HITTADE LITE GAMLA BILDER

Jag å min duett


Övernattningläger med klass 9AF


Jag som Elvis i skolan för 2år sen


Tog det när jag var ute å Fiskade med Bror

I förrgår var jag å Far hos min Kusin,  det var väldigt trevligt faktiskt,, Jag, Felicia(kusinbarn) å Lena(faster) bastade klockan 01:00-01:20, Blev lite sent, men ren blev man å det var förbannat gött faktiskt =)

Igår på tipspromenade bar jag Love nästan halva vägen för att slippa gnället =)  å det känns i armarna idag.. men men det är lungt, behöver allt träna lite ibland =)
Jag å Far åkte till Överby å köpte kablar till högtalarna nere i källaren,, sen så satte vi upp ljusslinga i våran lycktstolpe på trädgården.. å det ser inte klokt ut på dagen men på kvällen är det fint iaf =)

Efter det så hjälpte jag min Faster Lena å julstäda lite granna,  å det behövdes verkligen för usch vad det var dammigt, låg stora dammtussar på golvet i köket =/  å under stolsbenen ska vi inte prata om hur det såg ut =S.. hon hade passat två hundar oxå så hundhår var det överallt oxå..
Efter dammsugning å torkning av golvet tog vi upp tomtar å satte på hyllorna i köket,, blev lite fint faktiskt =)
Sen blev jag väldigt hungrig så då gick vi hem till mig å hämta fiskbullarna som jag å Far skulle äta å sen bar jag med mig en julgran till Lena oxå..
Hemma hos Lena igen så lagade hon potatis å fiskbullar till mig =) väldigt snällt...  å de fiskbullar som blev över kom far dit å hämta =P hehe.. 
Klockan 21:00 satte vi oss framför tv å tittade på Heartbreak Hotel,, riktigt rolig film faktiskt =)
23:30 traskade jag hem å gjorde mig iordning för natten,,  sen kom Magnus hem till mig 00:30..
vi tittade på drömkåken, sen åkte han hem 02:30 eller vad klockan nu blev,,  men det var lite trevligt att han kom hem till mig iaf=)     Han är så snäll så =)

Idag kommer Farmor hit å hämtar mig,, ska hjälpa henne å städa idag,, Gudars vad snäll jag känner mig =)  Men jag har inget annat för mig ändå, så jag kan lika gärna göra det istället för att sitta hemma å deppa ihop..  Man får lite annat i tankarna för en stund iaf..

Imorgon ska jag å syster åka till överby,, ska köpa min sista julklapp.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Syster Lisa

Ja det ska bli spännande att se vad han får i julklapp!! =)

Imorgon ska vi shoppa! =)

2008-12-22 @ 23:16:58
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0