Fallens

Just det ja det var ju Fallens dagar i helgen oxå ju..

Började på torsdagen förra veckan å den dagen sov jag å Erik slut på för han var så tröttt.. han hade varit vaken i 40timmar för han å vispen var i Tyskland å handla öl till rättvik.

På fredagen jobbade jag till 2 å sen hem å då blev ja väldigt stressad för ja å klockan är inte bästa vänner precis =/ jag å far skulle ner till staden för vi skulle springa kraftprovet som startade 16.05. så vi packade ner i full fart gav oss på cuklarna ner te älvhögsborg å hämta nummerlapparna å sedan ner å byta om vid starten nästan.. vi fick bytrt om å joggat upp å sen gick starten å jag blev bara tröttare å tröttare i benen så det gick inte fort i slutet.. far fick putta på mig i ryggen för att jag skulle orka upp å det var precis jag kom upp benen var slut.. hjälpte inte hur mycket jag än tog i så gick det i samma takt iaf. Men i mål kom jag å då hade jag ju sprungit 11.6km på tiden 1timme å 14minuter ingen bra tid men jag kom runt iaf..
Sen när det var klart åkte jag hem å duscha gjorde mig fin å åkte till vispen så satt jga där med han, Erik, Anders å magnus.. å det var väldigt trevligt för vi satt i en husvagn å myste =)

På lördagen åkte jag å Erik hem så han tog bilen hem å jag gjorde mig iordning å åkte ner med epan till stan å parkera på folketspark å redan där gick hela dagen åt helvete.. det var verkligen inte min dag..
mamma, pappa, nisse, marie, robin å julia kom cyklandes till parkeringen å så åkte jag med mor på hennes cykel till spikön.. vi beställde mat å de gick inte äta mycket utav den maten för jag mådde bara illa...
jag gick ner till bryggan för å träffa magnus å då började det regna så då fick ja hoppat ner i båten å sen kom Erik å Anders... lite senare kom cristoffer, marie å Emelie till båten oxå...Jenni kom ner lite senare ändå.. vi hade jätte skojj tills Erik gick iväg i pissa sen sket sig verkligen hela kvällen å detta behövs inte tas upp men jag mådde iaf väldigt dårligt efter detta å gör lite fortfarande men det är mycket bättre nu.. sen iaf vid 3 tiden på morran kom jag till parken för vi skulle åka hem å då hade någon varit väldigt rolig å kastat en sten lr något på min högra fönsterruta på epan å då blev mnan inte helt jätte glad faktiskt.. men det vara bara å åka hem men "nervevad ruta".

På söndagen gjorde jag inte så mycket.. jag å Erik låg å sova hela dagen för vi båda mådde skit av olika själ..
han blev hämtad vid 8:a lr något.. sen satte jag mig å prata med mor å far å berättade om lördagen..
sen åkte vi ner till strandgatan å åt å tittade på fyverkerierna. superkassa fyverkerier kan ja säga..

När det var klart satt mor å far kvar en stund så då gick jag ner till bryggan å skulle se om magnus var där men det var han inte å på tillbaka vägen såg man människan som förstörde hela fallens dagar å då fick jag en rysning i hela kroppen å skyndade mig tillbaka till strandgatan..
Jag, mor å far gick ner till bryggan å tittade sen så tog vi cyklarna hem..'
å på måndagen började jag jobba..

Det var den helgen de ='(  =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0