Midsommarn!!

Midsommaren var ju för ett tag sen men eftersom jag har glömt bort å skriva så får jag väl skriva lite om detta nu då..
Dagen började med packning å fruskost klockan halv 8 tror ja den var. Sen gick jag upp å väckte Erik.
Nets å Marie kom sedan så vi fick packat in sakerna i bilen. Vi åkte till coop å handlade mat.
Sen åkte vi ut till örns camping, solen lös å blåsten var i full gång när vi kom dit.
Där var Jimmy, Mikael, Anders, Henke, Emelie, Tobbe, Sofia och Jimmy bosatta med ett superstort tält med vispens
"lilla" ljudanläggning i. =)
När vi fått satt upp våra tält så satte vi oss vid folket å tjöta å lyssna på musik..
Sen efter en stund kom Wikman å pekka dit med husvagn.. så när de fått ställt sig till rätta började vi med maten å sätta upp partytälten som vi skulle sitta å äta under.
När maten var klar fick vi satt oss till ro å börja äta. å då kom regnet men det avtog rätt snart.
När vi ätit klart diskade jag våra tallrikar vi köpt å sedan var det raka vägen ner till vattnet.
Jimmy, Anders, Henke, Mikael å Jimmy badade i det kalla vattnet. Medan jag Erik, Emelie å Pekka titta på.
när de badat klart gick vi ner igen å sen på kvällen var det dans på logen  =).
Jag buggade med Marie, Mikael å Jimmy. Det var väldigt roligt faktiskt..
Sen blev klockan mycket å ja å Erik gick å la oss i vårat tält med cupévärmare i=) så jävla gött men man trodde att tältet skulle blåsa bort för det blåste hur mycket som helst.

Det blev morgon å vi åt frukost packa ihop tältena å sedan gick vi iväg till ducharna.
Vi tog bilen å åkte till Smögen å gick å tittade lite där. det var väldigt mysikt å gå där. Första gången för min del =)
Sen åkte vi å åt mat i lysekil, ja tror det blev en hamburgertallrik å det var inte billigt en dricka kostade 20kr. =/
Vi åkte vidare in i staden å parkerade.. vi gick till magnus båt en stund å sedan gick vi å tittade på jenkebilar.
Solen lös men det var ganska kallt eftersom det blåste.
Det blev ingen lång tur för vi åkte hem till trollhättan igen för två mådde dåligt å två var trötta men det var rätt checkt ändå.
tyckte det var lite tråkigt att vi inte stanna kvar längre medan vi ändå var där men det är så det är.

Jag hade en väldigt bra midsommar iaf å de e ju huvudsaken.

Här satte vi upp tältet
Anders å Jimmy hjälpte till.

Lite plats vi tar upp lr?? hehe
Alla våra sovplatser =)

Här sitter vi å äter
Så här serriösa var vi.

Rätt fin utsikt ändå
Den fiina utsikten

Fin sysslsättnig de har
Roliga leken

så här roligt hade anders det =)
Anders

Dans på logen
Dans på logen


Smögen


Lysekil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0