Fredag,lördag 4-5 juli

´Nu har jag jobbar i 3veckor å det är bara 2veckor kvar..
på de tre veckorna har vi hunnit å rensat klart allt ogräs på området å tvättat ur dammen.
Jag har kört med röjsågen, klippt gräsmattor å fått testat å köra hjullastare å det var väldigt skojj  faktiskt.,
Nu i fredags så sådde jag å Jenn y gräsmatta utanför matsalen. å det bölir nog väldigt bra när det fått växa upp..

När ja slutat jobba för dagen gick jag hem å grejade med poolen. å sen kom Erik å då åkte jag han Jenni å mor till ladan å handla tyg. Sen hade jag å Erik vatten krig med vatten slangen å jag blev väldigt blöt =)
Roger kom hem till oss sen å sedan kom Viggan oxå.. Ja Jenni, Mor å Far åt Kronätrskocka å grillat kött.
ja började grilla lite machmellows (lr hur det stavas =) sen ringde figge å då ville han att jnag å Erik skulle komma ut till hans hus men Erik ville inte följa med så ja åkte ut dit själv med epan.. när ja kom ut till han så fick jag köra kross å det var ganska skojj faktiskt men sen trejde gången jag körde bort på grusvägen dog den ¨å då fick figge å jonte komma dit med bilen för å starta den.. Jag tog bilen tillbaka å figge åkte med som passagerare å jonte körde krossen..
Sen fick ja se inne i huset å det var lagom stor för Figgelino..
när jag åkte hem var ja påväg å somna å de hade inte varit någon höjdare å kört av vägen.
väl hemma ska man köra hem Jenni oxå.. tycktye hon kunde sova hemma hos oss på en madrass men de ville hon inte hon skulle promt hem till sin säng å snäll som jag är kör jag henne fast ja va förjävla trött.

och idag skulle hon hem. så de hade ju varit bättre för henne om hgon sovit här men nä då.. Pappa fick åka å hämta henne för jenni skulkle köpa ny miccro.
Jag å mor badade i Poolen ida oxå =)


Nu sitter jag å lyssnar på Bruce Springsteen å tänker på Erik..
Han är med sin familj å lyssnar på Bruce på Ullevi¨å jag vill oxå lyssna på honom eftersom man inte fíck följa med.. men det är rätt förståligt att han vill åka iväg med fanmiljen själv faktiskt å sen är ju inte biljetterna gratis heller.
Ja saknar han som fan.. sakna honom redan när han åkte hem till sig i går..
Hoppas han kan komma hit idag för ja vill att han ska vara här... Älskar han så in i norden..
Han e min underbara lilla gosebjörn... Puss Puss på dej Älskling Du e bara min <33


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Nu får du uppdatera tycker jag!

2008-07-17 @ 23:23:20
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0