va tiden går fort..

Nu sitter m,an framför datorn å irriterar sig på alla jävla flygfän å tänker på om man drömmer lr inte för tiden flyger ju iväg..
tyckte att ja precis slutade skolan och hade 5veckors slit ute i rabatterna på vovlo aero men nu är de slut och nu har jag jobbat inomhus i 5dagar imorgon i föråd 2. Det är helt sjukt ju...
Och idag så är det exakt 5månader kvar till julafton å de e ju ännu sjukare ju.. De var ju Januari för inte så längesen tycker man.. =/ vart fan tar tiden vägen..

Den 19augusti ska jag vara i Uddevalla klockan halv 12.. blev transport ändå efter att ha tänkt igenom min inriktning i fordonsprogrammet. börjar 2:an nu å sen är det bara 3:an oxå sen tar man studenten.. hel sjukt!!

Nästa vecka får jag ha lite sommarlov å sova ut ska bli rätt gött faktiskt men man får ju försöka gå upp någorlunda i tid.. helst ska man ju kanske gå upp vid en halv 10, 10 senast klockan 11 så man hinner göra lite på dagarna,. inte för jag vet vad ja ska göra men jag får väl gosa med Elvis, bada eller kanske va med familjen för Erik har ju åkt til rättvik kommer hem vecka 32 på måndag om allt går som planerat.. hur ska jag klara mig  =/ kommer ju sakna ihjäl mig efter honom ju =(.. men det får man väl överleva.. får prata mycket i telefon med han =)de älskar han när ja ringer å tjatar heheh =) lr inte =P. 
Nu till helgen ska ja sova hos Lisa lördag - söndag för Tobias jobbar.. det ska bli lite skojj faktiskt å så får man ju lite lön imorgon oxå ju =) hihi så då får vi fira detta jag å Lisa på lördag tycker jag =)

När jag kom hem från jobbet idag så grillade vi korv jag Far å Faster Lena.. två halv special blev det.. åå det var gött =) sen när ´Lena cykla hem så badade jag å Far å det var så gött det är 28grader i poolen.. det låter väldigt varmt men det e ganska kallt eftersom man är så varm... å ligger man i förlänge blir det faktiskt väldigt kallt.. men det är helt underbart å ha en pool vid såna här varma dagar faktiskt..
Nu får man väl ta sig ut å vara social med folket. Puffe, mormor, Roger, Mor å Far sitter där ute i solen å gottar sig,, vi ska faktiskt åka till spikön å spela minigolf å så kommer Lisa,Love, å Viggan följer med oxå sen vet jag inte om Tobias följer med men de återstår å se.. ska bli väldigt skojjigt iaf,,,

Nu har man skrivit lite idag iaf... de hinns som sagt var inte med. å sen glöms detta bort men Lisa påminner mig allt.. lr a det låter typ så här "nu får du uppdatera din blogg tycker jag" å då får man ju försöka göra detta då =)

Hej å hå!!!


 


Kommentarer
Postat av: Liza

Braaa Emma! =)

2008-07-24 @ 23:25:34
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0