Skolavslutning

Gick upp 7.20 å åt frukost, gjorde mig iordning var klar 8.10 gav mig iväg till skolan. Vi gick in i aulan å lyssnade på en kör som sjöng i stämmor å det var ganska fint faktiskt.. Sen pratade rektorn för Fordon,El å Energi å sen en annan kärring fattade inte så mycket av vad hon sa men det blev säkert bra..
Sen gick vi ut å då gick det så här=)

På väg till Skolan.

                                                         
Botti, Jag å Jörgen - min lärare i verkstan


Louise, Britt å Angel  Britt e min matte å gympalärare.. Underbar människa =)

    
jahaja här är vi serriösa furutom Louise.. gud va förvånad jag blir =) hehehe Lojs då


Louise min lilla ängel.. Alltid lika glad
Min underbara lilla nalle björn =)  Kraaaaam´på dej <33


Hahahahaha... Botti e en riktig flane =) =)  Louise min lilla ängel på bilden oxå=)

Så var det då.. ska bara vänta på att Mor vaknar så får vi se hur den här dagen slutar å imorgon är det student..
Kusinen tar studenten =) återkommer om detta imorn..

Kraaaaaam på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0