´Sommaren

Hej Hej.. det var ett tag sen nu igen.. glömmer bort detta  hela tiden men försöker skriva när jag kommer ihåg..
Idag gick jag upp vid 10 å åt frukost med Mor..  satte mig sedan vi datorn å spelade lite spel å sen åkte jag hem till Lisa, Tobias å Love.. Vi åt ungnspannkaka å sedan gick vi å Louise å Amanda runt kanal.. Väldigt tervligt faktiskt. Efter det gick jag Lisa Love å Liné till ecspresso house( eller hur det nu stavas =) å fika. Sen brände Tobias ner Gearhead Garage till mig å ja fattar inte ett nått hur man installerar det´.. hade det varit som vanligt så hade ja kunnat installera det men tobias gjorde så att man måste fixa så mycket mer för att det ska fungera.. så han får komm hit någon dag å fixa detta.. =)

Imorgon är det skolavslutning då..kläderna för skolavslutningen är redan framtagna.. ska be Mor eller någon att ta kort så ni får se hur jag såg ut =) halv 9 i Aulan sen vet ja inte vad som händer efter det. Betygen kommer vi ju få hem skickade så vi ska väl bara lyssna på rektorn eller nått i aulan en halvtimme å sen prata med Jörgen å Botti sen är det sommar lov..

lr a sommar lov har ja inte  med en gång.. börjar sommar jobba på Volvo Aero´i trädgården på måndag..  ska bli väldigt tjeckt men man måste gå upp 6 halv 7 varje dag.. jobbar 7.30-16.00 varje dag..
Åker med Fader förhoppningsvis så ja slipper ta epan dit.. =)

Nu tänkte ja att jag skulle spela lite på King.com sen göra mig iordning för natten..Älsklingen min kanske kommer sen så ja får mysa lite med han.. ÄLskar honom så =) Puss på dej Älskling...;) 

Kraaam på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0