SommarJobbet på Volvo Aero

Hej hej.. nu har en arbets vecka gått.. det har blivit tidiga mornar å sena kväller men det där med kvällarna får ja faktiskt skyla mig själv.. har varit helt död de här dagarna.. får försöka skärpa mig så man kan vara lite pigg nångång.. ioförsig har ja ju kommit i tid varje dag så de e ju bra men va trött man är.. å framför allt om ja haft fotbollsträning dagen innan.. måndag, tisdag å torsdag å sen match på det ibland oxå=/
Men det har gått väldigt bra å ligga i rabatterna förutom att jag brände mig på brännässlor å stuckit mig på tisstlar å tagg buskar.. ser ut som ja har bråkat med en katt faktiskt men det är väl sånt man får leva med.. har handskar på mig när jag jobbar så det tar endel styk =)

Nu ere midsommar då å jag, Erik, Netz å Marie ska åka upp till örns kamping där Jimmy, Mikael, Anders, Henke å Emelie håller hus..Får se hur detta blir har beställt solsken hela helgen både här hemma i trollhättan å där ute.. i trollhättan för Mor, Far, Lisa, Tobias, Love och ev. Roger, Vigdis, Puffe å Mormor om de ska sitta ute å det antar jag att de ska göra.. Det får gärna vara sol i hela landet men det kanske är för mycket begärt.. hoppas det blir en rolig midsommar..
få se hur det går med min syster Jenni som ligger på Näl hur hennes midsommar blir hoppas den blir bra..
 
Ha en bra Midsommar!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0