...

Nu va de ett tag sen.. hinner inte riktigt med det här varje dag har mycket å stå i när man ska ta hand om ett hus själv..

Sov hos min syster igår till idag.. de va lite mysigt å vara med sin syster, Tobias å Love =)
sov på soffan å det var lite hår på soffan men bara lite =P hehehe

Ja e ledig idag t.o.m tisdag klockan halv ett å sedan börjar jag på onsdag klockan 14.10 ¨så de e rätt gött nu.--- men ja behöver vara lite ledig för när ja slutar skolan den 12juni så ska ja börja sommmar jobba den 16juni till den 18juli tror ja de blev.. 5 veckor blire iaf...

Lisa, Tobias å Love kom hem å åt min rabarberpaj som ja bakat... den e väldans god med Lisa tyckte det skulle vara ner rabarber i den.. så ja får la göra i en mindre form nästa gång så kanske det blir bättre..
Vi satt iaf ute å solade ¨å sen när de åkte iväg försökte ja svara på lite frågor i min skolbok å det gick rätt bra faktiskt men ja känner att jag har brännt mig på mina axlar =/ men då vet man att solen tar iaf tycker inte det händer något när man sitter ute på dagarna.. blire dårligt väder någon dag så ska ja ta mammas sol kort å åka bort till sportlife å sola solarium =P hihihi

Sitter nu å väntar på tiden.. ska äta vid fyra  halv fem sen ska ja ut i garaget å ta bort batteriladdaren från batteriet sen ska ja cykla till stip för ja ska spela min första seriematch.. sen blir den andra på söndag å som tur e så e den samlingen kvart i tre.. kan bli lite sent imorn eftersom det är crusing =D wiiie   men de kanske inte blir så skojj för polisjäveln ska ju spärra av vissa delar av stan för att folk klagar men det förstår ja inte för hur ofta är det crusing i Trollhättan då lr.. joo 1 jävla dag då kan man väl lida igenom den dagen då om man tycker att det är så jobbigt... ni som klagar får fan stå ut :@ !!morr!!

Ha det så bra så skla ja ut å sola lite till hehe.. m´åste vara lika brun som mor å far när de kommer hem eller aa lika brun som mor iaf för å far lär la bara ha legat under ett parasoll å lyssnat på bok..

Ha det så bra allihopa förutom
de som klagar när det är crusing
som bara e en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0