Mycket ¨å göra

Igår gjorda ja klart framhjulsupphängningen =) sen började jag med bakhjulsupphängningen å då skruvade jag ner fjäderbenet och skruva ner alla armar.. på måndag ska ja sätta ihop allt igen.. =)

Sen när jag kom hem satt min mor å Lisa i trädgården med Love..
Ja åkte å handla med mor å far senare och sedan åkte ja med Lisa å lämna lite saker till våran kusin å sen åkte vi å hämtade Tobias...
Det blev grillad fläskfilé å potatisgratäng å det var väldigt gott men de blev inte så myket mat för vi var 7stycken
Nisse, Marie, Lisa, Tobias, Mor, Far å ja å sen va ioförsig Love där men de blev ingen sån god mat till honom =P
Efter maten fick ja fortsätta med mina märkessköldar ska sälja dom idag på Loppis å en massa anna skit..
Det blev lite stressigt för klockan blev lite mycket å ja gick upp halv 7 idag..
Så´nna här sköldar ska jag sälj men ja har de i blå, röd, vinröd, svart, rosa

Så nu sitter jag å väntar på Farmor så ska vi åka till Flakebergs byggdegård så får vi se hur mycket man får sålt =)

Sen ska Mor å Far åka till Turkiet idag oxå =/ inge roligt men ja har ju Lisa som kommer bo här lite granna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0