Skolan

Jaha.. när man kommer til skolan får ja reda på att ja inte behöver ha bild längre för ja e klar där.. så jag tog hem mitt bildfack idag =)
ska ta kort på mina bilder nån dag så ska ni få se va duktig ja e =P hehehe
å bild e inte den enda lektionen jag inte har längre,, utan matte, datakunskap å arbetsmiljö oxå..  sen klassföreståndar mötet har vi aldrig haft,,
men ni ska få se vilket fint schema vi har.. ja har strukitöver de lektionerna jag inte har.
Den första lektionen på måndag har ja bara jämna veckor
å fordonsel på onsdag har jag ojämna veckor.
image9
Pilen som är där ska inte vara där.. det var så en gång att vi flytat den lektionen dit för att lennarts klass var på pracktik(lr hur de nu stavas) =P
men så ser det ut.. ganska gött ändå

kanske skriver senare ikväll men de får vi se..
Ha det så bra så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0