Torp

Hej hej..nu var det ett tag sen jag skrev..
Lisa, Tobias å Love kom hem idag för jag å Tobias skulle byta däck på saaben..
sen åkte Tobias till jobbet å då åkte jag till torp med Lisa,Love, Mor ¨å Far.. mor köpte ett par shorts åen tröja till Love värsta tuffingen kommer han bli sen när det bli lite varmare =P
sen åt vi var sin pizza slize var..de va ganska gottfaktiskt.. när ja sedan skule lägga ner den nyätne Love i vagnen å då spydde han på mig som vanligt.. alltid spy på moster de är ju vara roligt :/.. jaja
när vi kom hem sen bytte ja blöja på han å sen åkte ja och lisa till burger king å köpte mat som vi tog med oss hem till lisa.. närvi ätit upp maten blev det raka vägen ner till hemköp å köpa glass... gud så gott =)

imorn börjar ja halv ett egentligen men ja ska ha verkstad istället å de e bara för att ja ska hinna klart med kursen.. å de e väldans roligt.. ska på den däringa drivaxel igen.. ska sätta ihjop den...
sen får vi se vad som händer... å på tisdag ska jag sätta i gummiband mellan två tänder på vardera sida.å de gör ju så ont. men de får man stå ut med..för sen ska ja få tandställning.. men hur å nä'r berättar ja inte nu =) tihi

nu ska ja sätta mig å titta på tv med lisa å love.. sen ska ja hem å mysa med Erik..

Ha en fortsatt bra kväll !!!

Kommentarer
Postat av: Liza

Du är lite dålig på att skriva här tycker jag! ;)

2008-05-20 @ 22:50:51
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se
Postat av: Mia

ja! självklart jag älskar att designa bloggar. skicka bilder på msn och säg vilka färger o så du vill ha.

kram

2008-05-21 @ 16:33:27
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0