converse med klack!!??

Vill ha m,en vet ej var jag ska få tag i detta,, någon som vet var det finns så får ni hemskt gärna berätta =D
riktigt colla tycker jag att de är,, =)
eller vad tycker ni ??

  
fake visserliken men vad spelar det för någon roll,, den modellen är klockren


dessa på fötterna hade ju inte suttit helt fel =P  oj oj oj ,, svincoola =D me like

Som sagt någon som vet var det finns att få tag i,, så tycker jag ni kan berätta detta, så är det raka vägen dit =P hihi


Åter till skolan då,,  jag blev klar med tunga fordon idag, ska bara rätta ett häfte sen är jkag helt klar med det som måste göras på kursen..  har prov i detta imorgon,,  väldans nervös är jag =/  usch usch!  måste bli godkänd för att få övningsköra lastbil,, klarar jag inte detta så blir det svårt för mig,¨=/   men min lärare trodde att jag skulle klara det, annars skulle det fixa sig för han vet att jag har jobbat bra å jag visar intresse för det, så då får man hjälp om det blir svårt för mig med provet =) å det är ju lite bra,, men jag måste ändå anstränga mig för jag kan inte slappna av bara för det, jag måste jobba för det.
far ska förhöra mig lite granna, så får jag se om jag lärt mig något =P hihi

blev sen dag i skolan idag, var i stan halv 5 å så åkte jag hem med Tobias..  väl hemma fick jag smaskat i mig lite scones å sen var det raka vägen ner till källaren å på med arbetskläderna,, jag hjälpte tobias med att byta däck på lisa å å tobias bil.. går väldigt snabbt när man är två å så är det lite roligare oxå..  så det gick väldigt fort =)
så nu åker de säkrare på vägarna =)
sen till sommarn blir det att byta bromsskivor å bromsbelägg ibak,, kanske behövs byta skivor i fram oxå, vi tittade inte detta, men det blir till sommarn sen istället..

Det var dagens arbete å det gick strålande bra, titta nu efter skor til mig =P  måste ha sådana =)

Ha det så bra, Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0