då vare onsdag!

Hej hej,, ja idag var jag som sagt hos tandläkaren efter skolan å spände =/ aj aj,, så nu kommer man ha ont i två veckor =/ förhopnningsvis inte men tror detta för jag har redan börjat få ont i tänderna..  ska dit den 9jan nästa gång.
iaf,, tog mors moppe till jätten å handlade lite mat, bror å jag lagade biffar å koka potatis å gjorde lite brunsås,, det var väldans gott faktiskt,, sen åkte vi hem till lisa, tobias å love, skulle hämta lite grejer å sen skulle vi faktiskt handla lite ägg oxå..
vi åkte hem sen å gjorde tomteplättar =) mums vad gott det var med smet =P hehe,, plättarna var oxå väldigt goda =)
det är väl det bästa med att baka, å äta lite smet undertiden =P eller är det bara jag som tycker det!!??

tänkte ta mig en dusch å göra mig iordning för natten,, ska försöka hinna med att städa elvis bur å lägga in alla ny tvättade kläder i garderoben innan klockan blir för mycket,, ska ju upp klockan 6.

Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill oxå ha tomteplättar jue!

2008-11-26 @ 22:18:09
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0