Ensam är stark???

Jag vet inte riktigt om det stämmer faktiskt, för idag har det varit väldigt ensamt och så brukar ju dagarna vara för mig sen 3månader tillbaka i tiden. Men idag har det verkligen varit ensamt.  I morses var jag ioförsig på tipspromenad med lisa, tobias, love å Puffe.  Men när jag kom hem vid halv ett tills nu har jag inte pratat med någon, inte en jävel som ringt hem heller =/  det känns förjävligt.  Jag hatar verkligen att vara ensam, ingen att prata, skratta eller kramas med. Det är verkligen jobbigt.  Elvis kan jag ioförsig gosa med men det är inte samma sak. Jag vill dra tillbaka tiden 1 år ungerfär, då var det verkligen helt underbart hela tiden. Då var med med sin älskligen hela tiden, å kompisar man ungicks med varje helg tack vare honom, men nu har jag inte min då underbara älskling att mysa med längre, å folket man umgicks med då hör inte av sig, visserligen hörde de inte av sig så ofta förut heller, men de svarade åtminstonde på mina sms, de gör de inte längre. Det är en som kan höra av sig ibland å svara på mina sms å det är Magnus. Det är den enda jag umgås med oxå å pratar med nästa varje dag. Men när jag inte pratar med honom känner jag mig verkligen ensam. Jag har min underbar familj, men hälften är ju bortresta.  Så det är jag elvis å ett jävligt stort hus, super skoj =D eller inte ='(.

Jag saknar allt folk man umgicks med förr i tiden å alla roliga fester..förr längtade man till helgerna men nu är helgerna igenting för mig,

Saknar Mor å Far så himla mycket, men dom kommer hem snart som tur är.
Saknar Erik, Eriks Mor å Far å deras hund Ronja, Anders, Mikael, Jimmy, Fredrik, Anna, Casper, Emil, Malin, Robert, Mats å Pia, Emelie, Henke, Marie, Netz, Magnus (sikhall), Markus å  Angelica.   Ni kanske förstår att de är endel man har tappat kontakten med från dom jag träffa när jag var ihop med Erik.
Det är så jävla tråkigt.,

Figge å Joel saknar jag v'ldigt mycket, det var ett tag sen man umgicks med dom,  saknar den underbara tiden när bror umgicks med dem, då var det inte tråkigt en enda sekund de helgerna, men det var som sagt ett tag sen. 4år eller nått.

Man kanske inte ska säga att jag är ensam, bättre å säga att man inte har nå¨gra kompisar längre.
Har ju trots allt Min underbara familj: Mor, Far, Jenni, Lisa, Nisse, Tobias, Love å Elvis sen har jag en väldans bra släkt.

Men som sagt man har ju inga kompisar längre, känns inte så iaf eftersom de nästan aldrig hör av sig, det är bara jag som ringer, å det känns ju inte som jättebra kompisar då, tycker inte jag iaf. Kompisar hör av sig.

De som hör av sig på något sätt är Magnus å Malin,, tackar för detta =) de är värt allt

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0