Ensamheten är jobbig..

idag vaknade jag av panik, trodde jag hade försovit mig, men precis när jag skulle titta på klockan så ringde alarmet. gick upp åt frukost gick ut å hämta tidningen i snön. det var väldigt kallt,,
Hade prov i engelska idag, å det gick väl hyfsat bra tror jag, vi skulle skriva om musik å jag skrev om country.
när man var klar fick man gå å då gick jag ner till matsalen å åt.. men det var inge gott å så satt jag vid ett bord SJÄLV =/  jätte skoj, så nu är man själv i skolan oxå.. inte på lektionerna visserligen men på rasterna.. idag var det så iaf, förhoppningsvis är det inte så imorgon. jag har ju bara emma å vara med, så skulle hon vara sjuk så är jag väldigt ensam i skolan,.  men men, så är det..

när jag kom hem idag så städade jag i köket, å sen ringde jag bror för vi skulle äta middag idag men det blev inte så.. så jag fick värma lite mat från frysen å äta själv.  
efter det så drog jag igång två maskiner tvätt, å här sitter man själv framför datorn, å har jätte roligt eller inte,,  ingen som hör av sig,  så jag känner mig verkligen efterlängtad.

det är 1vecka och tre dagar kvar till mor å far kommer hem =)  längtar verkligen till den 4december,.
jenni kommer hem på torsdag,, å då ska hon nog sova här tror jag..=)

ha de. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄLskade syster...du får väl komma hit lite oftare så du slipper vara så mycket själv!!

2008-11-26 @ 22:15:19
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0