Fredag imorgon då!

Idag hade jag bara en lektion, känns nödvändigt å gå till skolan då =/ men men, hade engelska å det är nödvändigt för min del, har troligtvis prov nästa vecka, ska prata med patrik i min klass..  ska bli roligt å se hur det går..
städa mitt rum när jag kom hem å sen satte jag på min nybrända countryskiva, väldigt bra faktiskt =)  tände upp lite ljus å så oxå =)  Fick besök i hemmet idag oxå, det var väldigt trevligt, vi satt å tjöta lite å käka mat sen hjälpte han mig med sterion i epan, (Tackar för detta =)   Ska väl snart besöka kudden å täcket =P så gottit

Imorgon är det fredag, det skulle tydligen bli kort dag, å det är rätt gött faktisk, men sen är det ju skola på lördag oxå =/ men det blir säkert checkt.
Förhoppningsvis blir det teori den tiden vi är där, måste verkligen bli klar med den för vi ska börja med lastbilsteorin snart. =/ så det blir rätt mycket nu faktiskt. men det går säkert bra, tror jag =)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0