skola på lördag =/

Det låter väl roligt med skola på lördag =/ eller inte,, usch å fy.. visserligen kommer vi att få vara lediga på en fredag å det är rätt gött faktiskt men ändå..  Vi byter schema i skolan nästa vecka, vi ska ha naturkunskap och estetiskt val, tungafordon är vi klara medf, väldigt gött faktiskt, så nu kommer vi ha hela dagar med teori eller utgård.
Mitt schema: (har ingen bild men kan skriva istället =)
 
Måndag:  10:10 engelska
         12:30 naturkunskap
         14:20 gymnastik
slutar 15:40

Tisdag: 8:30 - 15:30 teori/utgård

Onsdag:  8:30 teori/utegård
         10:10 teori/utegård
         12:50 estetiskt val
(Hade estetiskt val i 1:an, så det behöver jag inte ha =P)
slutar 11:30

Torsdag: 8:30 engelska
         10:10 naturkunskap
         12:30 svenska
slutar 14:00

Fredag: 8:30 - 15:30 teori/utegård

Det är rätt bra schema faktiskt, sovmornar är gött att ha, men när jag går upp senare så är jag mycket tröttare på dagen konstigt nog =/.. dagarna går väldans fort så det är ju bra =)   det är ju redan torsdag imorgon,, herregudars, inte långt kvar till helg,.

Fick reda på idag att jag är klar med övningskörningen =) det var ett väldigt roligt besked faktiskt, men det är teorin kvar oxå å den är ju värst, det är så onödiga frågor tycker jag =/ man får ju krupp på dom=S det är nog alla som får det, gjorde Fas B idag,  man ska ha 63 av 70 för att få godkänt, första gången igår fick jag 57 idag fick jag 57,62 å sen 61, måttligt irriterande,, tycker det är bättre att få 7 fel än 1, men det bästa är ju att klara det =P  den gången jag hade 62 hade jag kunnat fått mer än 63 om man skärpt sig lite =/  får ta igen detta på fredag kanske..

Försov mig idag förresten =/  det var mindre skoj..  hade tydligen lyckats stänga av väckarklockan på mobilen =S
som tur var så fick man sms 7.45 så man vaknade,. tack för detta säger jag till han som skickade smset=)  annars hade jag sovit mycket längre =Phehe   missade en hel lektion =/   de hade sopat hela utegården den lektionen så det kanske var bra att jag försov mig =P hehe   andra lektionen så var jag med å tog upp de högarna de hade sopat ihop, å jag kände verkligen då att min rygg är kass,, det är mindre bra när man håller på att ta lastbils körkort å man troligtvis ska jobba med tyngre jobb sen =/ illa.  får försöka ta mig till ett gym eller nått å träna upp mag- ocg ryggmusklerna.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man kan träna hemma vettu! Jag har ju oxå problem med min rygg så ska till sjukgymnast. Då kan du ju göra samma övningar! =)

2008-11-12 @ 20:22:44
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0