Truckförarn!!

idag har jag kört truck hela dan i skolan, va innomhus som tur var, för det är väldans kallt nu tycker jag =/ körde eltruck å lasta ner å upp pallar på pallställ..  sen körde jag även en hand truck(en annan slags eltruck men man går på backen å kör den istället för att sitta ner), sen körde jag en annan handtruck som man stog på.. körde slalom  mellan koner, hehe  väldans skojj,  när jag väl lärt mig gick det ganska fort faktiskt =P hihi   men jag kommer väl ha träningsverk imorgon, för när jag körde el trucken som man sitter i så fick jag ont i nacken å när jag körde de andra så fick jag ont i tummen =/ inge bra..

sen när jag kom till thn så åkte jag med min syster å love till överby,,  vi var på rusta å sen gick vi in i siba huset å kolla hur långt de kommit med ombyggnadtionen,,  hälsade även på emelie.. väldigt checkt å träffa henne, för det var ett tag sen. gick in på maxi å handlade lite mat.
sen var det hem ta in posten mata elvis å så tog jag med mig lite grejer så nu sitter jag hemma hos syster,, ska sova här idag, behöver inte gå upp lika tidigt då för det är inte så långt till resecentrum här ifrån å det är gött... 
vi spelade buzz, å det var väldans skojjigt =D  så då kanske man kommer ägna varje dag hos syster nu då =P hehe

ja ja, nu ska jag äta kvällsmat å sen är det sängdags,,   ska till tandläkaren imorgon oxå å spänna tandställningen =/ aj aj, hoppas det inte gör lika ont som när jag fick den..  för jag ska bugga på torsdag å då är det inge skoj att ha ont..
återkommer till detta imorgon troligtvis..

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0