Den stora dagen!!

Hej hej,, idag kom mor min å hämta mig i skolan 13:10, sen var det raka vägen till tandregelringen pilen..  det var dags för tandställning,, så då tog vi trapperna upp å sen var det vägen in till den "bekväma" stolen =)
fick en grej i munnen som höll undan kinderna å så fick jag en "snäcka" som jag säger som suger upp salivet..
iaf de polerade mina tänder, å la på något gojs på tänderna, å sen ytterligare ett annat gojs som håller fast "krokarna".. på med krokarna å sedan dit med ståltråden eller vad det nu är,. å det spände lite grann under tiden..
jag å mor åkte till jätten å handlade lite mat...  nu sitter jhag här hos lisa å tobias å jag har väldans ont i "huggtänderna" =/..  men man lär väl ha ont i några dagar å skav kommer man ju få under läppen.. sen om 6veckor ska jag dit igen å spänna =/ så det kommer vara så i två år tror jag det blir,, om två månader får jag räls där nere oxå..

!!Ska man vara fin får man lida pin!!


Natti Natt


Kommentarer
Postat av: Systeryster

men det syntes ju inte så mycket som tur är!

2008-10-17 @ 11:32:59
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0