helt sjukt!!???

Nu tycker jag det börjar bli väldans skrämmande med dagarna faktiskt.... Det går ju riktigt fort.  det är som sagt bara måndag å fredag känns det som iaf,, på fredag tycker man "fan va gött med helg" å på söndag " fan nu är det skola igen" men det bliir ju lika fort fredag igen... å det är riktigt sjukt faktiskt..
å kallt börjar det bli nu.. Usch!!!  det var minusgrader i morses oxå =/ burr!!
å om två månader är det Jul å det är oxå väldigt sjukt..  herregudars tycket det var igår man låg i poolen å slappa jue..=)
helt sjukt.. å om 5månader är man 18=D hehe.. krogen nästa sen då =) å så kommer man in på parkerna=D underbart..
 fyy fan va gött det ska bli.. å körkort har man troligtvis lagom då oxå.. så då kan man ju crusa runt å faktiskt vara chaufför själv =D fräckt... å framförallt man kan ta sig vart som helst å det kommer gå lite snabbare än vad det gjorde med epan,, eller?? =P hehe   å Ullared kan man åka till när man vill=D ännu bättre
å sen så kanske man har lastbilskörkort innan sommar lovet så då kan man troligtvis jobba oxå å tjäna lite moneys=) hihi =)  om det blir så får ni håller er från vägarna=) mohaha =P

så det är väldans bra att dagarna går så fort faktiskt,,  å så går man i skolan nästa vecka oxå sen är det 1veckas lov..  det är bara vad man ska hitta på då..hmm..  får väl försöka lägga ner lite tid på epan så man får den iordning lagom till vårkanten så man får sålt den =)  ,men jag kommer nog allt sakna den om man får sålt den, faktiskt!!  alla tider med den ute i upphärad =P

Nu väntas maten iaf .. å sen ska jag ner till stade´n å träffa Marie, så ska vi troligtvis spela biljard..

ta hand om er för det ska jag göra... Kraaaaam =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heeeeeeeeeeeej gulligull! ;) Jag tror du kommer köra så bra så!!! =)

2008-10-18 @ 21:32:12
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0