Jahaja!!?? =/

Ryggen min är förstörd så då kanske man får börja styrketräna så man får tränat upp ryggmusklerna för annars blir det inget bra om man ska bli lastbilschaufför sen =/ då går det inte att ha ont i ryggen inte =/
å sen är magen ras, får ont i magen efter att jag hare ätit å det spelar ingen roll vad det är för något.. så jag vet inte riktigt hur jag ska göra,, sluta äta eller nått=/
hade gymnastik i skolan idag.. det var så jävla jobbigt för vi skulle springa under eller över bommar, göra knä lyft i en tjockmatta, hoppa över plintar, hoppa till mattor som låg en bit ifrån varandra å springa i ringar usch å fy vad jobbigt det var.. jag gick efter ett varav kan jag ju säga.. det gjorde så ont i lungorna å halsen när jag andades.. så kondition är ju inte på topp precis,, hade 168 i puls =/ det var tydligen högt,, kan inte det där..
Sen när detta var över så spelade vi innebandy å det var inte så roligt som det var sist gång..
in i duschen å sen ner till kampenhof.  men jag tog vägen in till Willys å köpte jäst och lite godis blev det oxå men det var inge gott =/  sen var det bara hem å baka bröd =) gudars vad gott

Nu får man väl försöka ¨å göra lite teori oxå.. sen blir det middag å sängen =)
för imorgon är det 08.30 - 15.15 i skolan som gäller=/ men man får ju gå upp vid klockan 6 =/ inte lika skojj men det är så det är... 

Natti Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0