oktober..

det händer endel den här månaden ändå..  nu på lördag blir det bowling för malin fyller 18 eller om hon har fyllt 18 redan det vet jag inte har inte så jätte bra koll på detta =/ kanske man borde ha =P..  iaf  nästa vecka den på onsdag ska jag till gbg å göra lite kontroll, ta blondprov, väga och mäta mig å prata med min läkare å dietist tror jag iaf =)  fick reda på detta idag... sen den 10 så fyller min kära syster 25.. så då ska hon tatuera sig å sen blir det bowling på kvällen.. vet inte riktigt om jag får följa med eftersom de ska till buddys å det är ju 18års gräns =/ så det kan bli svårt..  filmen rallybrudarna har även premiär den dagen oxå.. den måste man ju se, den verkar vara väldigt bra.. får försöka dra med mig hern dit=) Den 15 ska jag till tandläkaren å få min checka tandställning.. får nog räls där uppe först.

Det händer säkert mycket mer grejer men det är de som händer som jag vet om just nu...

Nu ska jag snart gå å lägga mig i soffan, å vänta tills idol börjar igen så man får veta vem som åker ut.. sen är det natten för det är en ny skoldag..

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0