Salong Dahlberg =)

Idag så övningskörde jag bil i skolan.. å det gick ganska bra faktiskt, läraren verkade nöjd med min körning iaf =)
Sen efter lunch så fortsatte vi med tunga fordon.. sen så blev det brandövning mitt upp iallt oxå =/ så då var man tvungen å gå en bra bete bort =/ så då gick rasten så det var bara å köra igång med tunga sen igen men det var bara bra så man blir klar någongång...
15:15 var det raka vägen till bussen å sen när jag kom hem åt jag lite mat å så satte jag mig med teoriboken å svarade lite på frågor så nu har jag bara 13frågor kvar som jag behöver hjälp med sen så är jag klar med teorin i boken, så är det "bara" teorin kvar på datorerna..

Jag å Jenni åkte till ladan vid kvart i 7b för hon ska tydligen sy om sin klänning.. efter detta så åkte vi hem till jenni å hämta hårfärgningsmedel å till jätten å köpa potatis, sås, mjölk, ljus å så blev det blonderingsmedel oxå..
Hemma så skalade Jenni å Nisse potatis å jag panerade fisken..
efter det så var det vägen upp till toaletten å börja med hårfärgningen.. jag färgade jennis underhår svart å jenni färgade en del av mitt hår svart oxå,, 
när vi ätit klart å sköljt ur vårat hår så blev det en hemsk upptäckt på jennis hår.. det hade nämligen blivit lila när hon sköljde ur den svarta färgen så då fick vi blondera allt det blonda å sen så tog vi min lugg å färgade i lite oxå..

Före:


Efter:


Titta bara på håret.. för korten blev inge bra =) hehe

Vad tycks????

Imorgon är det Gbg som gäller.. då är det provtagning, vikt å längd ska kollas, å sen ska jag prata med Ola, min nya läkare och min nya dietist..

Efter det får man försöka ta sig till skolan eftersom jag har tunga å jag måste få de kurserna klara.
Mer om detta imorn kanske =) om jag kommer ihåg =P

Kraaam!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blev väldans fint i håret! =)

2008-10-08 @ 23:33:34
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0