Sjuk =/

igår var jag med Marie i vänersborg på oktobermarknad,, det var väldigt m,ycket folk kan man ju säga, kom knappt fram,  men det var väldigt mycket å titta på men jag tror vi missade lite,, men det göör inget för ja tyckte det var väldigt checkt,, sen åkte vi till etage å shoppa lite,, senare  på kvällen så åkte vi å bowla å då följde netz med oxå,, å det var väldigt trevligt det med.. så det var inte sista gången hoppas jag, =)

Inatt har jag inte kunnat sova för jag har haft så ont i halsen,,  så då har man blivit sjuk igen =/'
men jag gick tipspromenad iaf,  å sen åkte jag med "puffe" till båberg, å va lite kontrollant med honom =)
det var bingo nämligen så jag följde med å dela ut pengar =)  väldigt checkt faktiiskt,,
men tanterna kan bli väldigt sura ifall man pratar för högt eller nått =) hihihi

jaja, nu ska jag gå å spela Guitar Hero =)

Ska hosta vidare nu men ni får ha det så bra. Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag får komma hem och spela lite guitar hero nu när du är ledig denna veckna! =)

2008-10-26 @ 22:28:36
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0