Tack!

Igår var jag å bowlade å det var väldigt trevligt.. å jag ville inte att tiden skulle gå så fort men nu gjorde den tyvärr det å sen stod jag där med dig å skulle säga hej då å det var väldigt jobbigt.. för när jag är med dig vill jag inte lämna dig ur min syn.. men så blev det å jag gick upp å la mig hos min syster å tobias..  det var inte alls lätt å somna, å när jag var på väg att somna så ringde bror min, å det var väldigt trevligt att han ringde å jag blev faktiskt glad. så det gjorde inte så mycket att han väckte mig..  sen var det väldigt svårt att somna. när jag väl somnade så vaknade jag lika fort igen kändes det som.. jag vaknade nog iaf 6ggr.. å sen på morgon så skrek love å då kunde man inte sova något mer.. ont i ryggen hade jag å allmänt irriterad för att jag hade vaknat så många ggr.. sen så är man ju inne i den checka veckan å då blir allt 10ggr värre känns det som.  men Tack Lisa å Tobias för att jag får sova hos er även fast jag vaknar å inte sover jätte bra i soffan så ska ni ha tack.. Jag sover iaf några timmar sen har jag bussen jag kan sova på en liten stund oxå =)

Mor kom å hämta mig iaf,, å det var så skönt att komma hem till sin egna säng..  men när jag skulle sätta igång filmen så krånglade scartkabeln, så då blev jag ännu gladare =/ men far fick ordnat det så då la jag mig i sängen å där har jag varit hela dagen å tittat på tre filmer själv å gråtit stundtals.. så nu har man ont i huvudet igen å mår piss men jag får försöka att tänka på annat..

Det känns så bra att ni finns här för mig hela tiden,, Tack Familjen Älskar er.

Borta Bra men hemma bäst!!

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte bra att du inte sover bra i soffan! Men du är alltid välkommen! Det hoppas jag du vet! Kram

2008-10-05 @ 23:23:52
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0