Tisdaag

Imorses när jag läste metro hittade jag något väldigt hemsk. I storbritannien hade de tagit fast en kanibal.. han hade skurit sin älskarinna i halsen å sedan styckat henne.. efter det hade han stekt köttet i olivolja och kryddat med färska örter..  det är väldigt äckligt tycker jag.  han hade även dödat sin pojkvän med en köttkniv 1990. =/  idiot.. hur tänker man, det är ju något som inte står riktigt rätt till.. =S

över till annat,, idag blev jag klar med lite fler delkurser,, så nu jhar jag bara 4stycken klar =)  så då kanske man kan hinna kart med kursen =)  har varit väldans stressigt =/ men det verkar gå ihop =)
 nu sitter jag hemma hos Lisa å tittar på love när han går i sin gå-stol, lite gnällit är det men men..
lisa bakar scones, å det ska bli väldans gott =)

tobias jobbar natt så jag ska sova här idag och på torsdag för då ska han jobba natt då med.. imorgon ska jag vara barn vakt  på klipparna för lisa ska klippa sig.

Är ledig på torsdag  men jag ska ta mig till skolan iaf för att försäkra mig om att jag hinner klart med kursen.. sen ska jag med lisa å Love till öppna förskolan.. ska bli lite roligt faktiskt för jag ska träffa min gamla dagis fröken =) tihi

Till helgen vet jag inte riktigt vad som händer  men det åter står å se..

Nu ska jag äta scones iaf =) mums vad gott =P

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0