27/9-28/9

Igår var jag, Jenni, Nisse på älvhögsborg och bowlade. Mor var ´med å titta.  Det gick väl sådär, Jenni vann med ett bakvänt sätt att bowla på för att inte förstöra sina naglar, jag kom tvåa å bror trea pga att han testade ett nytt sätt.. men det var hyfsat jämt.
Senare på kvällen så cyklade jag till staden för att träffa marie.. det var nämligen crusing här i trollhättan =)
så vi gick en runda. och senare på kvällen så åkte vi tvåtaktare =P hehehe lite fräckt faktiskt.. jag träffade mycket känt folk oxå.. det var en väldigt lyckad kväll å det blev inte så sent heller.. var hemma vid 24 någongång..

Idag så körde mor mig till lisa, tobias och love.. och sedan gick vi ner till staden och kollade lite i affärer.. sen gick jag till mor å gav henne sulor som jag köpt åt henne... sedan gick jag¨å träffade lisa å tobias igen å efter det så åkte lisa iväg med jenni å jag, tobias och love gick till invigningen på bettybacks park.  Jessica Andersson och Kerstin Granlund fick egna stjärnor där.. så här har jag tagit lite kort från detta.













Jag åkte sedan hem och åt å sedan gjorde jag klart mitt svenska arbete.. åå det är så skönt å ha den gjord.. för det var så tråkigt.. jag skrev om minoritetsspråk å det intresserar mig inte speciellt mycket.. det  är väl kanske lite checkt å veta vilka sråken är å så men det var ju även vad regeringen tyckte å massa olika grejer man skulle skriva om som gjorde det hela väldigt tråkigt..

Nu är jag hos Lisa, Tobias och Love igen.. ska sova över här för då slipper man gå upp klockan 6på morgonen..

Nattit Natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så trevligt när du sover här! =)

2008-09-29 @ 22:32:07
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0