den blodiga tussen!

har varit hos tandläkaren idag så nu sitter jag här framför datorn å biter på en blodig tuss.
har nu en tand mindre,, å det är ju så hemskt å dra ut en tand,,
dra ut tanden är väl inte så farligt men det e den däring jävla bedövningen.. världens största spruta typ.. gör svinont när de ska bedöva mig i gommen =/ usch

spände mig så mycket att jag blöev svimfärdig när jag låg ner å då e det illa... kändes som hjärtat var utanför kroppen nästan.. å sen när jag lugnat ner mig någolunda så fick jag ont i hjärtat när jag andades djupt.. =S

nästa torsdag ska jag dra ut en tand till,.. det kanske går lite bättre för den tanden sitter i där nere.
nu har de ju tagit bort två tänder där uppe.

så nu idag får jag bita på den blodiga tussen å leva på pulvermos å vatten.. jippiii =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0