Helg???

helg va det ja.. har det verkligen varit helg ens engång känns som man bara har varit ledig i två dagar.. för fyy fan va tråkigt jag har haft.. i fredags var det rätt roligt i skolan faktiskt för då fick jag köra 5 olika lastbilar själv  =) heheh svin coolt tycker jag =)  men sen när jag kom hem så la jag mig å titta på tv men det blev inte så mycket av det för jag somnade.. sen vaknade jag klockan halv 8 å fick värsta paniken,.. jag var helt själv hemma och det var mörkt  i alla rummen å det värsta av allt var ju att klockan var så mycket å det är helg å inget händer det är förjävligt...
Mor var hos Jenni ¨å far var på avtackningsfest..  jaja tänkte jag mor kommer ju snart hem å när jag just konstaterat det så ringer jenni å säger at det ska ut på krogen då dog  jag.. va fan ska jag göra nu blev tanken..  men det var bara till å gå ner å äta å göra sig ordning för natten =(   jag satte mej vid datorn en stund å sen kom faktiskt erik men då var ju klockan bara 12..

på lördagen så åkte han iväg å hjälpte en med å byta däck å sen kom inte han något mer för än på kvällen.. så då blev det precis som fredagen förutom att mor å jag satt å titta på tv i mitt rum å far å morfar satt nere i källaren å titta på fotboll...
tänkte att man kanske skulle få ha lite kul å lyssna på musik å tjöta med folk men icke.. =(

Idag så vaknade jag halv 10 så då gick jag upp men då var ingen vaken så jag gick å la mej igen.. sen vid 11 började folket röra på sig så då gick jag ner å käka frukost..
Sen kom Lisa å Love =)  då bakade jag scones å gjorde milkshake till mig å lisa.. 
å efter man har ätit så måste man sova så då somnade jag å love i soffan å efter 20minuter vaknade love å fick panik.."vad var det för en som höll i mig,," så då blev det gallskrik med en gång...
 nu sitter jag här å lyssnar på musik å skriver å snart är denna dagen slut å imorgon är det skola igen..
på torsdag är jag ledig från skolan å på fredag ska jag dra ut en tand.. åå det ska bli skojj  eller inte =/ hoppas bara min inflamation i tandköttet har läkt sig å att jag inte hart ont i halsen längre för annars blir det nog väldigt jobbigt =/
så nästa helg blir väl inge rolig heller eftersom jag kommer nog troligtvis ha ganska ont å jag kommer ju inte kunna äta riktig mat.. får typ leva på vatten å pulvermos eller nått =D wiiee  =S

Hoppas ni  har haft en mycket bättre helg,,!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får väl komma hit och umgås om du inte har något att göra!! =)

2008-09-11 @ 22:25:32
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0