Helgen 12/9-14/9

eller räknas inte fredagen till helgen??? det har jag nämligen funderat på rätt länge men har inte kommit fram till nått vettigt än.. efter skolan på fredagen kanske helgen börjar eller???

ja iaf på fredagen gick jag upp halv 10 åt frukost å gjorde mig iordning för å gå till tandläkaren..
drog alltså ut en tand som ni vet..
sen så käkade jag vid fyra halv fem någongång sen åt jag igen vid nio tio på kvällen tror jag väl att det blev.. jag tror att jag åkte hem till Lisa, Tobias å Love kommer inte riktigt ihåg detta.. minnet är bra men kort =)

iaf på lördag gick jag upp vid halv 10 för lisa, tobias å love skulle komma å hämta mig vid  halv 11 men så blev det inte.. de kom å hämta mig vid fontana när klockan var 11 halv 12 någongång där..
väl på volvo letade vi upp far å gick till lerduveskyttet.. jag å lisa tobias testade detta.. det var laser gevär så ni inte tror att det var riktiga grejer... det var rätt coolt faktiskt.. jag vann omgången av 5 personer..
sen så gick vi vidare till lite andra ställen för det var ju tipsprommenad också...  efter att ha gått färdigt denna tipsprommenad å ätit lite pannkakor så gick vi till älg rodeon... å aj vad ont jag fick.. höll så hårt i de j*vla repet så jag fick sår på handen å skav mellan benen =S fråga mig inte hur det gick till men jag lyckades iaf =) hehe
sen när jag kom hem så brände jag två cdskivor, ducsha, åt å gjorde mig iordning för kvällen,,
Emelie, henrik, malin å emil kom å hämta mig så var det raka vägen ut till upphärad..
när det väl drog igång så var det fest kan ja ju säga,.  folket blev fulla å goa å två däcka men jag hade så jävla skojj.. jag bugga med jimmy å dansa så mycket att jag knappt fick luft.. oj oj oj säger jag bara. när jag å anders kommer igång så e man död sen.. men va roligt det var..

på söndag så gick jag upp vid 10 tror jag å käka frukost.. å så kom magnus å mikael å hämta oss å körde oss till mikael.. så jkag å mikael började röja bort från festen medans erik åkte å hämta jimmy..
vi fick röjt upp å städat av bord å stolar å sen medans de andra packade ihop det på kärran så gick jag in å diska lite glas å gjorde fint på diskbänken,.. sen så körde han hem mig å då var det fullsatt på gården =) nä då lisa, tobias, love, lena, mor å far var ute.. så då fick man pratat lite med folket å sen gick jag in å gjorde lite nudlar å sen var det sängen..
vaknade 19:56 eller något.. det var bra tajming för jag skulle kolla på hål i väggen vid 20:00 så de blev det..
sen när det var slut hämtade hanmig å så åkte vi till mcdonalds..
sen när jag kom hem gjorde jag mig iordning för natten å kunde inte somna =(  usch!!! inge skojj
gick å la mig vid 10. å somnade väl vid 12 halv 1 någongång,, sen vaknade jag 03:36 eller nått å hade lite svårt å somna då oxå men jag somnade tydligen för klockan ringde ju sen vid halv 8.

Helgen blev väldigt lyckad ändå.., hade väldigt mycke roligare nu än förra helgen så nu e jag glad för en mycket lyckad helg. =D

så nu får vi se vad som händer nästa helg..

när tycker ni att helgen börjar ???
svara gärna =)

Natti Natt sov så gott =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va bra att du haft en kul helg! =)

Helgen börjar nog efter man slutat jobbet/skolan på fredagen. =)

2008-09-16 @ 22:37:33
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0