ledsen!!!

Nu sitter man här å gråter å allting känns så förjävligt.. vet inte var jag ska ta vägen.. så fort jag tänker på han blir jag ledsen.
jag vill verkligen inte förlora honom, å det kommer jag säkert inte göra men just nu känns det bara så jävla jobbigt.
ja mår så förbannat dåligt av allt det här så jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen.. när jag är i skolan å man gör något som e tråkigt sitter man ju å tänker på han å då går det verkligen inte att jobba..
sitter bara å tänker på alla underbara stunder med honom.. han e ju så jävla underbar.. å jag vill verkligen veta vad som är felet så att man kan ändra på det.. jag orkar inte vänta på att det ska bli bra igen..
jag har inga kompisar å vara med för de kompisar jag har e ju dom som jag fått genom honom.. så nu får man sitta hemma på dagarna å ägna bara ägna sig åt tråkiga skolgrejer å det fungerar ju inte det heller.. så jag vet inte vad jag ska göra..

någon som har några tips kanske??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Umgås med oss! =)

2008-09-27 @ 21:57:52
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0