mår inge bra ='(

Nu har jag haft ont i huvudet i 1vecka,, visserligen har det ju gått lite fram å tillbaka men väldigt jobbigt..
igår så fick "pipen! rå damp på mig å hoppa på mig å nypa mig i kinden (jävla kärring) men ändå.. det gick ju bra eftersom han är en mes.. iaf.. när jag kom hem bröt jag ihop å det var väl att allt släppte efter vad som hade hänt eftersom jag hatar bråk å när man e hemma kan man ju slappna av å då blir det som det blir sen så e det väl andra grejer som späder på det... men det behöver vi inte gå in på för det vill jag hålla för mig själv..
låg nämligen å grät å mådde skit när jag kom hem vid 5 tills klockan blev 10 på kvällen eller nått..

sen idag på morgonen ville jag egentligen inte åka till skolan men vi hade friluftsdag så vi skulle orientera..
så jag fick släpa mig till skolan å när jag väl kom dit å jag hade fått byta om fick jag stå å vänta tills jag fick starta.
väl iväg så tog det 20minuter för mig å hitta 1:a kontrollen =/ å det var 12 kontroller jag skulle ta för att få VG. å för att få G skulle man ta 7, å man hade 2 timmar på sig.
fick springt vidare å en lärare sa fel väg till mig så jag fick springa tillbaka..
efter att ha sprungit på ojämnmark så kan jag ju säga att jag fick sko skav, ont i huvudet, trött, hade håll å mår inge bra då går det inte så bra å springa.. jag tog 6kontroller å kom in 3minuter för sent eller nått,, när jag lämnat in lappen gick jag in i omklädningsrummet å allt bara snurra å jag var almänt "död". då kände jag att kag levde iaf =S
när det hade lugnat ner mig gick jag in på toan å drack massa vatten..
för mycket vatten dessutom så då var det fel där oxå.. =/

jag å emma fick tagit oss till omklädnings rummet borta på transport å duschat å gjort oss klara sen var det mat dags å det var så gött med mat,
vi kom lite försent till lektionen men det gjorde inget eftersom han hade räknat med att man kom lite olika tider dit pga orienteringen..
tommy kom bort till tuna fordon å då skulle jag köra.. så jag fick fixat ordning allting å så var det ut å köra.. kändes ju bra i börjanm när mna körde till en 70väg.. men när vi skulle in i mot staden sen å körde där så gick det inge bra längre..
fick ett kärringstopp pga att jag la i fel växel.. la i 3:an istället för 1:a när jag skulle köra iväg... jävla slö bil får jag ju säga för innan jag lärde mig växlarna ordentligt på epan så åkte jag ju iväg på 3:an å det gick väldigt bra =)

men iaf.. vi fick kört några runder å sen väl till baka på tunga fordon efter rasten så åkte jag hem för jag kallsvettades, hade ont i huvudet å mådde kass å gör fortfarande...

på väg hem på bussstationen märkte jag att jag hade fått en inneboende på mig..
en s.k fästing.. så när jag kom hem så skulle mor dra bort den men det gick mindre bra men de är inte helt lätt att dra bort en fästing.. ( det är inge lätt mor så känn inte att det var ditt fel) så nu sitter huvudet kvar så då kanske man får borelia oxå ganska passande tycker jag för det kan väl inte bli värre just nu ='(

Detta låter väl som en underbar dag, en dag man vill uppleva igen???
å imorgon ska jag dra ut en tand till oxå=S

livet e hårt nu har jag ju märkt ='(

men ni får ha det så bra ni kan å det får la jag oxå försöka med..

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0