Kåtebol

Hej hej, var i Kåtebol¨på vanträff hela helgen =) Åkte upp på fredan vid halv sju eller nått på kvällen. Följde GPSen å det gick fin fint =) När jag kom dit betalade jag 50kr å åkte å parkerade bilen bland vanarne =P Gick runt å tjöta med folket, sen var det dans hela natten lång =D, var riktigt kul å svettig å go blev man, hehe

Sov i Jimmys van, å jävlar vad kallt det var =/ när man väl fått upp värmen var det morgon =/ jag hade somnat så gott där på morgonen å så kom netz å knackade på vanen =/ då var det bara till å gå upp. Gick upp klockan 9 käkade frukost, å sen var det solstolen. Brände mig fint =P fick en linje efter linnet å en efter bh:n.. hehe
Jag ¨å marie gick å gjorde oss iordning för kvällen men det var kanske inte så stor idé =p. återommer till detta..
Vi tog bilen till Hedekas, riktigt sket ställe, men men.. vi fick handlat mat iaf =) korv å bröd å lite chips blev det,.
När vi kom tillbaka började vi grilla korven å så fick man ju lite mat i sig oxå, inge gött med korv men fick gå var ju tvungen å få¨i mig mat. På kvällen var det kareoke, å dans.. Riktigt sköjj. hes å jävlig blev man å svetten rann.. så det var helt onödigt å göra sig fin för sminket försvann kan man ju säga =P men det sket jag i. för jävlar vad kul det var =D Hade lätt kunnat vara där i en vecka, men då hade jhag fått tagit med mig husvagnen, för sovplatsen andra natten blev i min volvo å jävlar va ont jag fick i kroppen, kunde knappt gå dagen efter =S men det var de värt faktiskt..

På söndan gick jag upp halv 10, käkade frukost, packade ihop mina grejer å hjälpte till å städa, åkte hem klokan 11. Då var det duschen som gällde, för det fanns det inte där.. så det var gött å frächa upp sig lite efter två kvällars dans. =)

Vanträff är verkligen att rekomendera, bara underbart folk =)

Var bingo kontrollant med "Puffe" på´Träffen Båberg =) på söndan.

Idag hade jag nationellt prov i engelska, det var writing vi hade. På torsdag är det läs och hörförståelse.
Ska bli roligt å se hur det går.
Hade gympa idag, vi spelade brännboll utomhus, det var riktigt varmt ute å solen lös, så det blev endast sporttopp å shorts. sprang barfota för jag tog inte med mig gympa skorna. Gick sket bra men det ömmade gött i föttera.. Emma badade å jag hade tänkt å göra det men det var riktigt kallt, fötterna domnade bort när man nudda vattnet  =/

Är ledig från skolan onsdag tll fredag, undra vad man ska göra då?? hmm..

Kommentarer
Postat av: Lisa

bada med mig och Love =)

2009-04-28 @ 10:22:20
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0