Alla Hjärtans Dag

Igår klarade jag Lastbilsteorin, fick 56/60 =) Så nu ere övningskörning med lastbilen kvar å lite annat teoretiskt.
Började med lite hjullastar teorin igår. Jag ska vara klar med hjullastarkortet, kranbilskortet å truckkortet innan sommaren. Har ev. lastbilskörkortet innan sommaren oxå, men de e inte säkert, men hoppas på de =)   Måste få B-korkortet innan lastbilskörkortet men det tror jag att jag har, hoppas jag iaf =P  fyller ju år om 3veckor å 5dagar, så det ska jag väl hinna med =)

Var på överby med Syster Lisa å Love idag. Jag köpte ett par skor å ett par jeans leggings =)  blev ett dyrt kalas men men,, de e ju så det är. Jag bjöd syster på mat oxå, blev panerad torsk med pommes, det var väldans gott=)

Hade tänkt att min Syster Jenni skulle klippt miug idag oxå men det blev inget med det,,  Måste toppa håret för topparna klyver sig snart =/ inge brao.

Alla hjärtans dag idag oxå.. Tycker det e en väldigt onödigt dag. Tänk dom som sitter ensamma hemma som inte blir uppvaktade.. Det behöves inte vara någon speciell dag för att man ska köpa grejer till sin pojkvän/flickvän eller Mor/Far, det kan man väl göra vilken dag som helst.. Bara för att USA började med detta så ska vi härma efter,, Så dumt =/ Denna dag är endast för affärerna ska tjäna pengar.

här är skorna jag köpte idag iaf:


Vad tycks???

Hoppas ni har haft en bra dag, å att ni får en trevlig kväll..
Kram på er!! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Väldigt snygga skor tycker jag!!=)

2009-02-14 @ 20:53:30
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, vi får hoppas det blir bättre snart!

2009-02-23 @ 15:57:23
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0