hmm...

Är väl inte jätte sugen på å skriva men nått får jag väl försöka säga, det var ju ändå ett tag sen.
Hade lov förra veckan, å då passade jag på å greja lite med A-traktorn, tog ur sätena å mattorna å dammsög ur den. Grejade även med 740 å besiktiga den, var ute på turné med mor min. Var hos Tandläkaren på tisdagen å spände rälsen i överkäken å fick en räls i nedrekäken, aj´aj. Fick åka till tandläkaren på onsdan för tandställningen lossnade på ena tanden =S. 
På onsdan åkte jag till Skövde å träffa Olsson, skulle ha träffat två personer till men så blev det inte tyvärr =/
åkte hem på fredan å umgicks med mor min å tog det lugnt.. övningskörde typ hela helgen oxå =), åkte genom åsaka till Upphärad å så åkte vi genom skjuntorp å hem. Hade en sajtsing tur med mor min, å dom vägarna var ingen hitt för mor, hehe, men jag tyckte det var kul iaf =) har ju åkt endel i upphärad med epan, men men..

Jenni (systera mi) å Far är uppåt i landet.. Jenni åkte tjejvasan å den är 3mil lång, Tiden hon åkte på blev 04:14:20, så duktig så, är så stolt över min syster =D  Far åkte öppet spår idag som är 9mil lång å åkte på tiden 09:41:06 riktigt bra tycker jag, så duktigt min familj =)

själv e jag äl inte jätteduktig när det gäller sport, eller så hade jag bara väldans otur idag på gympan. Kändes som alla ben i foten gick sönder, gjorde förbannat ont. Efter det sträckte jag mig i jumsken, å när jag hoppade i en trampett pajjade jag knäet. =/ så det gick riktigt bra, eller inte..
gjorde en repetition på lastbil med släp å fick 57/60 så jag lyckades med en bra grej idag iaf =)

Provade klädseln jag köpt till 740 idag, å det blev riktigt fint, =)

Blev lite ändå, men nu ska jag söva,, Natti natt
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte jag kolla faktiskt inte fast jag sa att jag skulle det, tråkigt att må illa av semla..

2009-02-24 @ 22:18:36
Postat av: Anonym

Du är så duktig så!! =)

2009-02-25 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0