Louise 18År

Hej Hej,,  Igår var jag barnvakt en stund på morgonen. Lisa å Tobias kom hem med Love 10:45.
Det gick väldigt bra,  han gnällde lite grann, men det var inte mycke, åå så var det väldigt hemskt å sitta med Mormor å Morfar en stund själv tydligen.. Jag var tvungen å packa lite saker..
Jag gick hemifrån med Love 12:00 å var utanför Jenni 12:21. Jenni tog med Love till Sstaden å jag traskade hem, jag var hemma 12:47. 

Jag duschade å gjorde mig iordning å så packade vi in sakerna i bilen. Jag övningskörde till Särestad där Louise bor. =)  Det gick väldigt bra tyckte jag, körde automat så det var ju ´bara å gasa ¨å bromsa..men ändå.
Jag fick lite tårta, å det var inge bra kände jag, mådde riktigt illa, mådde mer illa när jag drack coca cola =/
Louise satte igång ugnen å hennes syster lagade hamburgare å pommes, det var riktigt gott med mat faktiskt,,
Efter att Louise gjort sig iordning å¨packat allt klart körde Rune bort oss till byggdegårn. Hon som äger bygdegårn (Anna) skulle lägga nyckeln på ett ställe så att Louise skulle hitta den men hon hade inte lagt den där. Vi gick till huset brevé där Annas mamma bodde och kancka på, men det var ingen som öppnade. Så¨vi knackade på nästa dörr å han visste inte var hon var. Vi fick verkligen problem för Anna svarade inte.  MEn då kom han ut som bodde i huset å sa att vi skulle åka till ett hus lite längre bort för dom hade oxå nyckel till byggdegårn, som tur var..
När vi väl fått låst upp så möblerade vi om lite grann å tog fram lite skålar å så till chips å popcorn..
Bygdegårn var riktigt stort, i källaren var det ett gym å på ovanvåningen var det ett fritids.
Folket kom till slut å en Dj fixade med ljud å party ljus. =) Det var lite coolt med en Dj men han spelade inte alltid jätte bra musik å högtalarna var väl inte jätte bra men men,, det kom ut ljud iaf.. 
Vid elva nång gång käkade vi pizza, å det var gott med lite mat faktiskt.. Det var Louise Mor å Rune som åkte å hämta pizzorna,, det var riktigt snällt =)
Greza kom lite senare sen, han skulle hämta mig. riktigt snällt utav honom =)  Han var med en stund men det var ingen höjdare enligt honom=P åå jag kan väl hålla med om att det är Lite bättre musik å mer supa på Upphärad festerna men men,,,  Jag tyckte det var väldigt bra, å Louise såg ut att ha roligt å det var huvudsaken eftersom det var hennes stora dag =) Grattis igen Vännen =)

Jag fyller ju år den 12Mars å då blir det Lipz med syskonen, hoppas jag iaf =)
Vet ej om jag har kalas för släckten på torsdagen jag fyller år eller om det blir fredag den 13 =)hehe
Har lite planer på att det blir hyrning av Åsakas Bygdegård, så kan man bjuda dit vännerna =)
När jag har räknat på vilka som skulle kunna komma har jag fått ihop det till 29st, å det är med familjen oxå.
Tror det kan bli ganska bra faktiskt, men jag får ringa å höra om den är ledig då å sen kolla hur många som kommer å lite så, så får jag se hur det blir.

Jaja,,, nu ska jag ta mig till sängen snart tror jag, kika lite på tv tänkte jag..
Natti Natt,  Kram

Kommentarer
Postat av: Syster

Ska vi behöva åka ändå dit ;) Vad önskar du dig då?

2009-02-02 @ 13:45:07
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

okej, pengar alltså. =)

2009-02-04 @ 19:53:17
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0