På Överby

Igår var jag på Överby med Lisa, Love, Lina å Mira =)  Vi gick runt å kikade i lite affärer.
Love gick för första gången på en rulltrappa =) Han var jätte duktig för när rulltrappan var slut så lyfte han på ena benet =) Vi åt lite mat å när jag ätit upp fick jag ta med mig barnen till bollhavet. Love tyckte det var roligt ¨å åla sig runt i bollarna å så gick han runt lite grann med min hjälp då, å så åkte han ruchkana =) Så det är nog inga problem att lämna Love i bollhavet en stund sen när han lär sig gå ordentligt =)
Lite suddiga bilder men bevis på att han åker iaf =)
   





Så glad han är när han får gå


Hehe,, så söt så =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja lite suddiga men kul med sötisen på kort =)

2009-02-09 @ 23:58:57
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi får denmen det måste ju klaffa med att Lina blir av med sin lägenhet och att Balder godkänner henne som hyresgäst...

2009-02-10 @ 10:15:58
Postat av: Liza

Ja vi kommer bo typ mellan nisse och jenni... Men d är la gött att få bära möbler isf...hehe

2009-02-10 @ 18:28:16
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0