I skolan!!

Har knappt sovit inatt, eller så kanske jag har det, känns som man varit vaken hela tiden..
gick å la mig 21 igår, somnade till liite grann sen så kollade jag på klockan 00:30,,
nästa gång jag tittade på klockan var den 02:30, sen var den helt plötsligt 04:40  åå vaknade lite innan klockan ringde klockan 6. Jag gick upp å gjorde mig iordning,  käka frukost å satte mig lite vid datorn för jag var verkligen i tid idag..
Gick till bussen 06:55.. kom till stan 07:15,, uddevalla bussen går 07:25..
Väl i Uddevalla ska jag ta bussen till skolan, den första bussen blev full av folk, nästa buss som kom fick jag inte plats i heller, å klockan var 08:16 å jag började 08:30, så då fick det bli benen till hjälp..
när jag kom till skolan var det inte en jävel i klassrummet som vi skulle vara i,, träffade två klasskompisar å dom sa att våran lärare i engelska inte var i skolan ens,, så nu sitter man här i skolan å nästa lektion börjar 10:15. superskojj,,
¨hade varit lite checkt om man kunde fått reda på det igår istället så hade man haft lite sovmorgon,,
Nästa lektion är livskunskap, efter det är det lunch sen börjar svenskan 12:10 å så slutar jag 13:40 idag,, gött å få komma hem tidigt,,

Vad det snöar ute förresten,, oj oj!  det ligger nog 3-4cm redan, inte så  jättemycket kanske men det är vitt, å väldigt halt.
Så det kanske blir lite pulka i år ändå då =P hehe   Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0