Skola imorn då..

I måndags var jag hemma hos Lisa, Tobias å Love,, hade så himla tråkigt hemma så då tog jag bussen till dom,,
Det första jag gjorde när jag kom dit var å sätta mig i Loves bollhus =P hehehe,,  men Love tyckte inte det var jätteskojj,, blir väl lite roligare sen när han blir äldre.. 
Jag å Lisa sjöng lite Disney singstar,, å disney låtar är ju grymma jue,, riktigt bra =)  så då sjöng vi igenom nästan alla låtar, sen spelade vi Buzz..
Lisa å Tobias gick å la sig lite efter tolv,, jag gick å la mig halv ett eller nått,,  kvart i ett fick jag ge Love nappen,, sov i samma rum som honom så jag fick ta hand om skrutten den natten,,  Kunde inte somna, å när jag var påväg att somna gnällde love så då vare upp å ge han nappen,, å så höll det på,, fick sova mellan 2 å 5 tror jag,,  efter 7 någongång tog jag upp Love å la han bredvid mig,,  8:20 gick jag in med honom till lisa å tobias,,  sen fick jag sova till halv 10..
det var tipspromenad pågång,,   var ganska trött eftersom jag bara sovit tre timmar eller nått, men lisa å tobias fick sova för en gång skull,,
Kommer inte ihåg så mycket av den dagen,,

Igår kollade jag på en Teater på tv, Ramlösa hette den,, riktigt rolig var den =)
Sen gick jag å la mig vid elva tror jag,,
gick upp halv elva,  hade  ställt klockan på 10 men jag orkade inte gå upp,, 
dagen har varit lång å kall idag, åkte ner med mor till staden å kollade lite,, marie kom ner till stan s¨då gick jag runt med henne,, det var väldigt trevligt tycker jag, synd att det ska vara så förbannat kallt bara,, längtar verkligen till sommaren =)

Imorgon äre skola då, å det ska blir rätt gött faktiskt.  då kommer man ju ha någonting å  göra på dagarna istället för å bara sitta hemma å glo på datorn å tvn,.
Vet inte riktigt när jjag börjar men jag antar att vi börjar som vanligt efter schemat... slutar två imorn, å de e gött..

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det så trevligt i skolan! Tack igen för att du tog Love den natten!!! =)

2009-01-07 @ 23:50:52
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0