Fallens

Torsdag: Jag var nere i stan med Mor å far. sen så träffade vi Nisse å Jenni å deras vänner. å så var även faster Greta å Janne där oxå.. Var i Strandgatans å Buttlers öltält.. Var väldigt checkt faktiskt =)

Fredag:
Jag var på jobbet å grilla med folket som en liten avslutning. Sen så cyklade jag å Mor ner till Stan.. Vi tittade på Far å annat kännt folk som sprang kraftprovet.. Efter de så gick vi till spikön å käka lite å sen lyssnade vi på bröderna hallberg oxå.. Dom är riktigt bra faktiskt. Minsyster fick tyvärr upp mig på dansgolvet, fick betala för detta senare på kvällen.. kände mig dyngrak å det var ju för att jag var sjuk å hade feber å skit.. När dom hade spelat klart tog jag med mig cykeln till andra sidan kanalen å hälsade på Netz, marie, Anders å Madde. Efter de gick jag till bryggan å tjöta med Magnus som hade sin båt där.. Sen var det hemdags, klockan blev lite för mycket. Jag träffade sunken å stark på bryggan så dom gick med mig till cykeln.. Stark å jag tog sällskap en bete, vi var inne på max en stund oxå.. Var tvungen å få i mig vatten, men det var sån kö så det blev en mugg med isbitar. men dom försvann rätt snabbt när min bror å kusinen robin fick syn på mig.. då skulle ju dom ha oxå =( jaja,, jag fick kommit hem till sängen iaf å då var klockan 2:40, hade 39,3 i temp=/

Lördag: Låg i sängen hela dagen å sov förutom när jag åt mat, tittade ioförsig på 1½film med mor å far.. Det var två pers som hörde av sig den dagen å det var Sofie å Rebecka.. känns fint när en annan ligger sjuk å jävlig hemma =(

Söndag:
Då åkte jag Mor å Far ner till stan vid åtta nio tiden på kvällen.. jag gick å tjöta lite med Jenni, sen tog jag mig bortåt till den stora scenen å tjöta med Greza.. EMD spelade på scenen så då blev det att man lyssnade lite på dom.. Tog mig bortåt stan igen å då träffade jag faster charlotte med familj så då pratade jag lite med dom sen kom Sus å hemmi förbi gåendes så då gick ja å prata lite med dom.. Fick pratat lite med Far å Mor i strandgatans öltält innan jag gick till bror som var på Pråmen.. 23:00 gick jag till Mor å Far som stod nästan vid fallena, det var ju fyverkerier på gång.. efter de blev det hemgång å så sängen.. Bästa fallens på länge =/ eller inte. Helvet att man skulle blir sjuk då :@
Hoppas man e frisk nästa år.













Avslutningssmällen å den regnade ner så fint...



God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0