Camping i Hjo, Sjuk=(

det blev inget lane loge på tisdan, åkte dit på torsdan istället, Far körde mig å hämtade mig =) väldigt snällt utav han.. var ju ingen som ville åka med så jag fick roa mig själv,, var lite stelt i början men senare på kvällen fick jag vara med karaokegubbarna uppe på scen=D var riktigt sköjj faktiskt,, träffade en släckting på det stora dansgolvet,, så han buggade jag med en låt  å dansa foxtrott två ggr.. var väldigt trevligt,. kom i säng vid två igen, så på fredan var jag väldigt trött..
 
Åkte till Hjo på fredan efter jobbet med Lisa å Love=) Mor å Jenni var redan där med husvagnen,, far var där med han åkte tidigare än mig å Lisa.. Jag å lisa käkade å sen blev det lite mys i förtältet med godis, chips å spel.. å det är alltid lika roligt, framförallt när fantasin drar iväg =P.

På lördag åkte vi till hem å hobby efter frukost.. sen blev det marknad å ner till hamnen å mata änderna =P lite checkt så faktiskt, Love tyckte det var väldigt spännande. Lisa har lite bilder från detta.. På kvällen gick vi ut å åt, å sen gick jag till parken å lyssnade på Lee Ericson, fick dit mor efter en stund, bjöd henne på en irish coffee =) hon blev så glad så, själv tog jag ett glas vatten.. efter de blev det godis, chips å spel i förtältet. 

På söndag blev det marknad efter frukost, å så käkade vi världens goaste glass efter det tog vi oss ner till hamen å matade änderna å sen köpte vi lax å rökt sik.. laxen åt jag å mor senare, siken åt vi upp igår. jag lisa å love åkte hem vid fem tiden.

Den här veckan har jag jobbat rätt självständigt, i onsdags jobbade fick jag riktigt ont i rygg, nacke å armar. igår när jag skulle ta mig upp ur sängen hade jag riktigt ont i högersidan under revbenen. fick ont även när jag andades =/ tog mig till jobbet ändå å gjorde det jag kunde göra, kunde inte cykla så jag fick åka runt i Willen (mindre hjullastare). det blev lite bättre under dagen, kunde andas lite bättre utan att det gjorde ont iaf.. när jag kom hem hade jag feber 38,2.. hade haft feberstötar under dagen så jag blev intge speciellt förvånad..gick å la mig för att jag trodde att det skulle hjälpa, 20:30 kom mor å väckte mig, då hade tempen gått upp till 38,4.. när jag ätit klart ringde jag till sjukvårdsupplysningen för att det gjorde så ont när jag hosta.. undertiden jag väntade i telefonen tog jag tempen igen å då hade den gått upp ytterligare till 38,7.. när jag efter en kvart fick pratat med någon förklarade jag läget å hon säger "ta en alvedon drick mycket vatten ha svalare i rummet å gå å lägg dig, blir det värre under kvällen får du ringa igen annars tycker jag att du ska kontakta vårdcentralen med tanke på din sjukdom"... det svaret hade jag faktiskt väntat mig men man vet ju aldrig..

imorses när jag vaknade hade jag 37.6 å jag hade fortfarande ont i sidan när jag hostade, men tog mig till jobbet iaf å klippte ett träd å det var de jag gjorde sen fick far köra mig till vårdcentralen, för smärtan spred sig över till andra sidan när jag hostade.. satt nog å vänta i 45 min om inte mer, mor kom dit så jag hade någon å prata med iaf.. när det väl blev min tur kände jag att smärtan blivit värre å var över hela bröstkorgen, men fortfarande värst på höger sidan.. fick träffat en underläkare oxå, hon lyssnade på lungorna å hjärtat å tog blodtryck.. sen fick jag ta blodprov i fingret, göra EKG å ta sänka.. det såg helt normalt ut,, det är ett litet virus jag har fått tydligen, i lungsäcken eller nått=/ så jag ska ligga i sängen å ta det lugnt över helgen å det lär inte bli så myhcket med de eftersom det är fallens dagar nu.. börjar redan idag =)

så jag får väl lägga mig å sova  en liten stund nu..
kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0