Måndag, Tisdag

Hej hej,, Igår jobbade jag som vanligt, rensade ogräs.. det var hur mycket som helst vid ett å samma ställe... det blev en hel skopa full med ogräs,, å då var det ändå ogräs kvar =/ Skulle egentligen tagit för och efterbild men glömde detta =/

På kvällen sen så åkte ja å syster Jenni till Lane Loge =) det var Thorleifs som spelade musik vid det stora dansgolvet... Uppe i baren var det CAAB Kareoke som stod för musiken.. å det blev ett hejdundrande drag =D jag ¨å jenni dansade som bara den,, jag sjöng Sånt är livet för allihopa å dansade samtidigt,, Det var riktigt sköjj,, det var änna jag å jenni som höll igång folket,, Å inte för å skryta men jag å Jenni är rätt grymma på dansgolvet ändå =P hehe eller hur syster?? Vi var där å dansa tills baren stängde. Vi åkte till Schell å tog var sin mosbricka.. jag kom i säng klockan två.. Fick sovit 4 ½ timme =/...

...Så idag var jag fruktansvärt trött, men jag kom i tid till jobbet å det var det som var huvudsaken. Vi fortsatte å rensa där vi slutade igår.. När allt ogräs var borta fyllde vi upp med lite ny barkmylla.. det blev så fint så =)  Blev stucken av en humla oxå =/ märkte inte n'är det hände det började bara göra ont när jag stod å sopa.. det brände å kändes som jag hade massa fliser i armen, det gjorde sket ont =( men det giock över rätt snabbt =).. Fick kört lite mer hjullastare å lite "röjsåg", fick röjt upp lite mer "sly"..  när jag kom hem sen öppnade jag endel fönster för å vädra ur å så slängde jag mig på sängen en timme, det var riktigt gött å få sova =) Lekte lite med Love här hemma, han blev jätteglad när han såg mig å jag fick jätte goa kramar av han,,  min lille sötskrutt =)
Ska ev till Laneloge ikväll igen, Lasse Stefanz kommer dit, men får se, vill ju inte åka dit själv =(

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja vi är fan grymma! :)

2009-07-26 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0